خداحافظی نوکیا با سیستم عامل سیمبین
 
@****زندگی همراه عشق****@+فروشگاه اینترنتی
عشق,زندگی,سلامتی,شادابی,همه در........زندگی همراه عشق!
 
 

شرکت نوکیا اعلام کرد که در پی آخرین تصمیمات خود مبنی بر عدم توسعه سیستم‌عامل سیمبین در آینده و واگذاری سیستم پشتیبانی آن به یکی از شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری قصد دارد ۷ هزار کارمند خود را اخراج کند که این اقدام به دنبال انعقاد قرارداد همکاری نوکیا و مایکروسافت و استفاده از سیستم‌عامل Windows Phone در نسل جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا صورت می‌گیرد.

"استیفن ایلاپ”(Stephen Elop) مدیرعامل شرکت نوکیا در این خصوص با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما در شرکت نوکیا اهدافی را برای حرکت به جلو در نظر گرفته‌ایم که طی آن قصد دارد تمرکز بیشتری بر گوشی‌های هوشمند و نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی همراه داشته باشیم».

به گزارش ایستنا او در ادامه گفت: "ما بر اساس تمرکزات جدید خود قصد دارد تعداد کارمندان خود را کاهش دهیم. این یک حقیقت دشوار است، ولی ما همکاری نزدیکی را با کارمندان و شرکای خود آغاز کرده‌ایم تا در برنامه بلندمدت‌مان استخدام مجدد کارمندان را جای دهیم و نیروهای متخصص نوکیا را حفظ کنیم”.

طبق گزارش منتشر شده، قرار است از ۷ هزار نفری که اخراج می‌شوند ۳ هزار نفر به شرکت Accenture که از این پس وظیفه توسعه و پشتیبانی از سیستم‌عامل سیمبین را دارد، انتقال یابند. قرار است که این مرکز پس از آغاز رسمی همکاری‌های نوکیا و مایکروسافت به عنوان شرکت اصلی توسعه‌دهنده برنامه‌های مخصوص سیستم‌عامل Windows Phone تبدیل شود.

به گفته کارشناسان، آنچه که از هم‌اکنون مشخص نیست آینده سیستم‌عامل سیمبین و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل است. شرکت نوکیا دو هفته قبل دو گوشی هوشمند را با نام‌های E6 و X6 مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین عرضه کرد و هم‌اکنون تصمیم بر عدم تولید گوشی‌های سیمبینی گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 1 / 3 / 1390برچسب:نوکیا,اخبار فناوری,سیمبین, :: 5:1 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

درباره وبلاگ
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار ! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، ... ... کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام ! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو ! حریر غمش را کنار بزن ! مرا می یابی... :(
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ابتدا ما را با عنوان زندگی همراه عشق و آدرس 2nyabaeshg.mahtarin.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1391
بازدید دیروز : 1353
بازدید هفته : 1391
بازدید ماه : 20447
بازدید کل : 232486
تعداد مطالب : 928
تعداد نظرات : 462
تعداد آنلاین : 3



نرم افزار دبيرخانه و بايگاني اورانوس نسخه 4 مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds